fotboll

    Inlägget skrivet: 2008-06-18 kl: 23:07:27
Jaha, nu var fotbollen slut och Sverige förlorade. Nästan pinsamt, en riktigt dålig match från Sveriges sida.
Jag är egentligen inte ett endaste dugg intresserad av fotboll. Men har iallafall kollat med mamma och pappa och ätit lite jordgubbar som alltid är lika gott ;)

Ska sova nu snart, hade jag tänkt. Ska gå upp i hyfsad tid imorgon så att jag hinner fixa lite och packa lite innan vi åker till Danmark på konserten och sen ska vi även sova över där. Så det blir en liten mini-mini-semester med familjen :) <3
Hinner kanske skriva några rader imorgon också. Men nu ska jag sova. Godnatt!

I miss you every minute of the day..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback