film

    Inlägget skrivet: 2008-06-17 kl: 21:54:00

Johan kom hit innan och vi kollade på film, Hot Chick blev det, rolig! J stack för en stund sen och nu har jag mumsat på lite jordgubbar, gott som bara den! :)


Måste även berätta att jag var ute och övningskörde innan (stolt haha), är inte så jätteflitig med det.. Men idag blev det en liten runda med mamma och det gick bara bra :) Ska försöka bruka lite allvar med körandet nu, jag fyller ju trots allt 18 om en månad och har inte kommit särskilt långt :/ Men det blir förhoppningsvis bra ändå!

Imorgon blir det frukost/fika med Bina och Mange här hemma, trevligt :) Vi tre träffas inte så ofta längre känns det som, så det ska bli trevligt med en fika tillsammans imorgon. Blir säkert gott och massa prat :) <3
Nu ska jag återgå till att kolla lite på TV. Ciao!


Kommentarer
Postat av: big fan of svampbobfyrkant*

wiiie, JOHAN och CASSANDRA ;D

2008-06-19 @ 17:09:04
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback