!!!

    Inlägget skrivet: 2008-06-12 kl: 19:29:36


Just nu känner jag mig precis som bilden beskriver..
Det känns som det mesta har gått emot mig idag, och även de senaste dagarna..
Min mobil funkar inte tack vare dessa två idioter som inte har något vett. Är så jäkla irriterad på det och det könns helt tomt utan mobil, allt finns liksom i den. Fy fan vad lack jag blir!!!

Har iallafall varit och jobbat i två timmar nu och det kändes som 22 timmar, dryygt!
Ska snart ner till Maxi med Maria och sen ska vi sola. Får se om vi även hinner med att se några avsnitt av OC :)

Och imorgon är det verkligen skolavslutning som gäller och sommarlovet väntar runt hörnet! Ska bli så sjukt jäkla härligt ;D Jag älskar det!
Nu ska jag kila härifrån. Önskar alla en trevlig kväll och imorgon är det FEEEESTA som gäller!! ;D haha.
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Tycker de 2 idioterna får betala reperation eller ny mobil till dig. Gör man en sån sak får man fan ta mig skylla sig själv när man får konsekvenserna. Fattar evrkligen att du är pissed off, jag hade minst mördat dom ;)

2008-06-12 @ 23:08:15
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback