en torsdag

    Inlägget skrivet: 2008-06-26 kl: 13:24:21
Guten Tag!
Jag känner just nu att jag har lite bloggtorka..
Jag gör nästan ingenting och eftersom det inte händer så mycket på dagarna så har jag liksom inget att skriva om precis. Eller, egentligen skulle jag kunna skriva en massa saker, men förmodligen inget som hade intresserat er läsare.
Idag har jag inga planer alls, men ska iallafall ta mig ut till gymmet lite senare är det tänkt. Blir förmdligen till att träna själv idag och det är ju kanske inte så jättekul, men det får väl gå. Måste iallafall få igång träningen igen :)

Nu hade jag tänkt se om jag kan hitta någon bra film att kolla på, vädret suger ju så det blir till att ligga i soffan en stund och sen gymmet!
Ha en bra dag!

Dagens låt: Manic Street Preachers - If You Tolerate This

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback