damaged

    Inlägget skrivet: 2008-06-14 kl: 19:50:07

Under dagen har jag upptäckt att jag mer eller mindre är en aning blåslagen..
Knäna är svullna och öma efter den hemska taxifärden igår. Jävla idiot till taxichaufför som var typ två cm ifrån att krocka med en annan bil. Och hans enda kommentar var; Oj, ursäkta flickor. Jag såg inte den bilen förrän i sista sekunden!
Hallå, du borde fan inte vara taxichaufför din jävla idiot!!

Men för att återgå till saken.. Knäna är som sagt blåa och jag har ont som tusan, vänsterfoten blev stämlad igår på Magget och är röd och öm, har ett blåmärke på axlen som jag inte vet hur jag har lyckats få och och skrapsår på benen/knäna. Till råga på allt så känner man sig även en aning bakfull.
Men vafan, jag klagar inte.. haha :)

Nu är jag nästan nyss hemkommen från kusinerna där vi har varit och ätit resterna från igår. Och det smakade lika bra idag också. Åkte sen med Timmi och Mandy in till stan igen och här sitter jag nu.
Ska snart höra av mig till J och sen får vi se vad som händer. Blir förmodligen bara film och chill idag :)
Laaater!


Kommentarer
Postat av: maria*

men jag förnekar inte att han är min pojkvän ;)

Dessutom är det ByggareBob ;D Låter bätttre än Robin! :P

2008-06-14 @ 20:08:53
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback