California dreaming

    Inlägget skrivet: 2008-06-24 kl: 13:14:50
Har varit och tränat med Maria på gymmet nu på förmiddagen. Det kändes segt idag och jag är lite ur form.. Måste ta tag i träningen igen, så att det kanske börjar hända lite saker.
Annars händer inte så mycket.. Jag vill göra något, eftersom jag inte har skaffat mig något sommarjobb så känner jag mig helt uttråkad och jag har inte roligt att se framemot. Har inte bokat in nånting under hela sommaren. Visst, det blir väl en trip till Göteborg som vanligt varje sommar men annars har jag verkligen inget annat inbokat och det känns sååå trist!
Jag är sugen på att åka till Båstad under tennisveckan, men det finnsinte så många som delar det intresset med mig. Men jag vill iallafall verlkligen göra något och ha något att se framemot. Just nu känns det bara som jag har sommarlov för det ska så va och att jag bara väntar ut dagarna. Och jag vill inte att det ska vara så, jag vill njuta av sommaren och göra massa kul :) Men aaaah, jag får väl ta tag i det och göra något vettigt iallafall. En veckas härlig solsemester hade inte varit fel, eftersom det nu förmodligen inte blir någon resa till USA :( Blääää på det! Jag som vill så jäkla gärna, men allt bara sket sig! Baaajsa på det!

 California, here we come!

Nej, nog pratat om det..
Ikväll blir det bio här i Trelleborg, ska se Sex And The City med Maria :) Har hört att den ska vara väldigt bra, så det blir säkert trevligt!
Laaaater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback