a different world

    Inlägget skrivet: 2008-06-02 kl: 23:59:29
Gick en promenad med Maria innan, jättehärligt i kvällssolen :)

Annars har kvällen varit en aning konstig.. Vet inte hur jag ska beskriva det. Har pratat och pratat, med människor som står mig nära men ändå så känns allting så lååångt borta!
Men känns ändå som om det finns något ljus där långt borta, och tur är väl det! Jag vill åka iväg, ta en paus och komma tillbaka till en annan värld, i en annan tid.
Jag vill att det ska kännas bra, liksom innan. Jag vill börja om igen.. Allt har blivit så sinnessjuk just nu.
Pratade med Bina innan och hon sa "alla sviker alla..?"
Och ja, det är precis så det är. När ska det ta slut? När ska allt bli bra igen?
Jag kanske väntar förgäves, väntar på något som aldrig kommer att hända!
Men jag vill ändå fortsätta vänta, och hoppas på det bästa! För jag vill inget annat just nu..

Eller jo, just nu vill jag gå och lägga mig. Ska till skolan imorgon kl åtta och skriva prov, kommer gå åt helvete!
Jag orkar inte bry mig när skolan slutar om två veckor.. Har aldrig haft såhär dålig motivation till allting.
Ena dagen känns allting bra och jag befinner mig på toppen, ändå fram till nästa dag då jag sjunker långt ner under.
Måste gång på gång klättra upp samma väg igen, utan minsta intryck på omgivningen.
Nej, nu ska jag avsluta innan jag tröttar ut er med mina konstiga tankar och dumma filosofier..
Ska bege mig mot sängen nu, imorgon väntar en dryg dag! God Natt!

Dagens låt: Gary Jules - Mad World

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback