18 juni 2008

    Inlägget skrivet: 2008-06-18 kl: 15:11:02
I förmiddags så kom Maria och Bina hit med bullar så vi fikade frukost tillsammans.. Det var gott och hur mysigt som helst :) Love you! <3



Nu känner jag att jag behöver lite frisk luft, pallar inte bara sitta inne.. Så jag tänkte bege mig ut på en lång promenad med musik i öronen :) Vädret är ju faktiskt ganska härligt idag. Så nu ska jag dra på mig mina mjukis och leta fram hörlurana till mobilen! Ciao!

P.S. IDAG ÄR DET FÖRRESTEN BARA EN MÅNAD TILLS JAG FYLLER 18 ÅR ;) D.S.

Kommentarer
Postat av: Nancy

Tack för din medverkan!

Headern gick till en tjej vid namn Karina.

Ta gärna en titt förbi igen, det kommer flera. :)

2008-06-18 @ 17:16:47
URL: http://giveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback