wiiiiie

    Inlägget skrivet: 2008-07-23 kl: 15:47:17

NU HAR VI BOKAT RESA!! Jippie! Haha.
Jag, Bina och Maria har precis bokat resa till Grekland, närmare bestämt Rhodos. Det ska bli riktigt j*vla härligt ;D
Den 13 augusti bär det av för vår del och nu är allting äntligen bokat, betalt och klart ;) Ska blir riktigt skönt att bara komma iväg vi tre, det behöver vi känns det som :) Så nu har jag äntligen något att se framemot och den här sommaren blir kanske inte så tråkig trots allt!! :D Helt great!

  

Så nu är jag lite gladare, även om resten av dagen känns skit! Men ska iallafall förmodligen till Sommarchansen i Malmö ikväll med mamma, så det kan ju bli lite trevligt iallafall :)
Annars vet jag inte vad jag ska säga, jag vet varken ut eller in.. Ska iallafall ringa J ikväll och förklara en hel del.
Jag tycker om bara dig, no matter what! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback