we cry together

    Inlägget skrivet: 2008-07-21 kl: 14:56:08
Sitter här med någon konstig känsla inom mig, kan inte riktigt beskriva det.
Jag vet inte riktigt hur jag känner just nu. Det känns som det mesta går lite upp och ner nuförtiden.
Hela tiden känns det som jag vill göra något nytt, jag vill ändra det gamla och förnyas. Ibland känns det som om jag är fast, fast i det som sker nu och ingenting som säger att det kommer att ändras. Jag vet egentligen inte riktigt vad jag vill ändra, men det känns bara som saker har förändrats och jag vill ändra tillbaka det. Ibland känns det som jag är ute på vilsen mark och har lite svårt att hitta tillbaka. Hitta tillbaka till det gamla, uppleva det och sen ändra det. Kan man det!?:
Jag vet inte, jag vet ingenting längre. Jag är förvirrad helt enkelt! Och inte blir det ju bättre av att känslorna svämmar över och tankarna svävar omkring utan att jag riktigt vet vad som händer. Jag är vilse, men ändå vet jag precis vart jag är och vad som händer. Hur hänger det ihop!? Jag vet ingenting längre..


Igår blev det iallafall en härlig kvällspromenad med J och sen övertalade honom att sova här :) Jag ville inte sova själv och jag sover mycket bättre vid hans sida <3
Och idag blev det lång sovmorgon och sen har vi bara fikat bullar och tagit det lugnt.
Ikväll ska jag till körskolan på något informationsmöte för alla nya elever, kanske inte världens roligaste men det är väl lika bra att gå dit ändå!

Men nu först måste jag dammsuga ovanvåningen som jag har lovat mamma att göra och sen ska jag göra mig iordning :)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback