Birthday girl

    Inlägget skrivet: 2008-07-19 kl: 18:21:54
Min födelsedag igår blev helvild och jag hade jätekul! ;D
Det blev först förfest här hemma med massa trevliga människor och tack för alla presenter. Blev jätteglad ;)
Här hemma blev det iallafall tårta, dricka, kortspel och massa prat bara ;) När vi var lagom berusade vid elva-tiden så tog vi bussen i till Malmö för att dra till Hipp.
Väl inne på Hipp så var det halva priset på inträde och alla drinkar, så kvällen kunde inte ha börjat mycket bättre ;)
Det blev iallafall mest dricka där eftersom musiken sög och dansgolvet var litet :/ Men som den dansfantast jag är så shakade jag loss ganska rejält på dansgolvet ändå ;D Och i vissa fall så har jag nog mer eller mindre sett ut som en pajas eller nåt! ;) Haha.
Men jag hade iallafall trevligt och kvällen avslutades med ett besök på McDonalds. Där åt vi natta-maten och hade mycket trevligt ;) haha. Vi satt och skrattade och citerade Filippa Bark så att folk tittade på oss ;) Haha.
Men vafan, jag hade en jättetrevlig kväll. Och tack alla som var med och gjorde kvällen helt übeeeetrevlig! :D

     
    

Kommentarer
Postat av: Anonym

varsågod :) hoppas du fick dig en riktigt underbar födelsedag :)

2008-07-19 @ 20:46:06
URL: http://kkkris.blogg.se/
Postat av: Anonym

varsågod :) hoppas du fick dig en riktigt underbar födelsedag :)

2008-07-19 @ 20:46:07
URL: http://kkkris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback