Galenheter till tusen!

    Inlägget skrivet: 2008-07-08 kl: 17:42:50
Igår var det verkligen den sjukaste kvällen på vääääldigt länge!! Det var helt galet ;)
Det hela började hemma hos Maria där vi förfestade lite. Jag, Maria och Joanna för att vara exakt ;)
Vid kvart i elva(?) kom Fidde och hämtade oss och körde till Badhytten där galenheterna började..
Kom in helt gratis och fick något kort som vi tydligen kommer in gratis på under hela juli, naaajs!
Vi intog dansgolvet och sen var vi igång. Det blev en himla massa dans och drinkar i baren. Och det sjukaste på länge var att jag betalade 112 kr för en drink!??!!? haha, det är fan inte ens rimligt, särskilt inte när samma drink kostade typ 70 spänn en stund innan. Iallafall, jag drack och njöt och återvände sedan till dansgolvet igen :)

Joanna drog hem lite tidigare och jag och Maria stannade kvar. Och lämnar man oss två helt själva så kan det inte sluta mer än i katastrof, liksom även denna kväll gjorde men jag hade ändå så jäkla ball ;D
Efter två-tiden någon gång så drog även jag och Maria ifrån Badhytten i hopp om att hitta en buss hemåt. Självklart går det inga bussar vid den tiden, så istället hamnar vi i en taxi med några okända snubbar som skjutsar oss till en busshållplats mitt i ingenstans. Vi inser snabbt att där verkligen inte går någon buss hemåt och vi måste lösa det på annat sätt. Så vår idealiska plan blir att "låna" en cykel och ta oss därifrån.
Vi lyckas få upp låset med hjälp av en tändare, (fråga inte hur, haha). Men vi cyklar iallafall iväg på cyklen eller ja, Maria cyklar och jag sitter där bak och åker och är livrädd när vi cyklar på en 90-väg utan ljus på cyklen eller reflexer och i tanke på att polisen kan komma förbi. Men Maria cyklar på och efter ca 1 mil har vi hamnat i Ljunghusen vid ännu en busshållplats. Där möter vi även några kända ansikten från tidigare på kvällen.

 Cykeln som tog oss från Badhytten till Ljunghusen, haha.

 Maria försöker ragga skjuts!

Vi ringer runt till halva Trelleborg och försöker ordna skjuts hem när vi tillsist får tag på Jimmy som snällt hämtar oss vid halv fyra i Ljunghusen. En timme senare var jag hemma och hade anlänt i säkerhet efter en helt craaaazy kväll! ;D

 Jag och Maria i dimman på någon hållplats ;)

 Och såhär ljust var det när jag kom hem och mamma hade glömt tvätten ute..

Somnar snabbt och vaknar idag och känner en redig baksmälla, den värsta på länge faktiskt..
Vaknar vid tolvtiden idag när J ringer på sin lunch och jag känner illamåendet och huvudvärken slå emot mig direkt. Pratar en stund med J och somnar sedan om och vaknar lagom vid halv tre. Och sen dess har jag bara legat i soffan, kollat på tennis och käkat några mackor. Starkt jobbat, haha ;)

Nu blev det en himla massa detaljer ifrån gårdagen, men jag vara bara tvungen att dela med mig av upplevelsen ;) Haha!
Men för att sammanfatta det hela så var det en riktigt sjukt, galen och baaaall kväll igår ;) Kommer sent att glömmas!
Tack Maria och Joanna, you made my night! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback