uppdatering mitt i natten

    Inlägget skrivet: 2008-07-25 kl: 04:06:05
Det blev stranden idag och det var härligt! Varmt och soligt hela dagen :)
Efter stranden så blev det en runda i cabben till Vellinge med mammie, kollade på massa fina hus och gjorde ett kort besök i centrum :)
Sen blev det gott käk med familjen, och jag med mina vegetariska biffar ;) Haha! Jag har nog blivit lite sjuk ;P

Kvällen har för övrigt varit trevlig. Först var jag ute med J en runda, vi gick en liten promenad och nu är allt löst :) Och jag är glad igen! ;D
Sedan stack jag ner till Istanbul för att möta upp Bina och Mange där, och även Andreas och Sebastian gjorde oss sällskap :) Det blev massa trevligt snack och några cider, sen bestämde vi oss för att dra oss hemåt till Bina där trevligheter fortsatte, Tim och Marjo tittade också förbi. Så tack för en precis lagom trevlig och mysig kväll, gott folk!
Idag behövde jag verkligen lite socialt stöd och massa prat och skratt! You made my day ;)


För övrigt så har klockan precis slagit 04.00 nästan och jag fattar inte vad jag gör uppe..!? Haha.
J ligger och halvsover i sängen/kollar på TV och jag som inte alls är trött sitter här och bloggar istället :) Jag vet verkligen inte vad det har tagit åt mig på sistone, allting är lite upp och ner just nu ;) Haha. Men huvudsaken är iallafall att jag är glad igen ;D

Nu borde jag verkligen också bege mig mot sängen, jag kan ju inte sitta här uppe hela natten. Ska ändå försöka komma upp i hyfsad tid imorgon, eftersom jag hoppas på att det blir sol och stranden då också! :) Hade iallafall varit trevligt!
Så nu måste jag sluta, även om det känns som jag skulle kunna skriva hur mycket som helst just nu ;) Hihi. Men någon måste jag hejda mig själv och helt enkelt avsluta.
Så tack och godnatt alla nattugglor där ute ;) Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback