stranden

    Inlägget skrivet: 2008-07-13 kl: 17:14:16
Det blev en solig dag idag trots allt :) Så jag och J har varit på stranden hela dagen.
Först var vi vid kanalen i Falsterbo och sedan körde vi även en runda till Kämpinge och tog ett dopp där :) Massa mys och hur härligt som helst!

Nu ska jag ta en dusch och sen blir det mat! Grillat tror jag det blir idag och det smakar alltid bra.
Ikväll ska jag packa ihop lite kläder och saker till Öland eftersom vi åker imorgon. Vi ska nog åka vid nio-tiden imorgon bitti och det ska bli skoj :)
Älskling tittar kanske också förbi en liten runda ikväll :) Känns som om jag skriver att jag är med J hela tiden, men det blir så, eftersom vi inte träffas så mycket i veckorna så får vi träffas extra mycket på helgen ;) Hihi!

Nej, nu får jag duscha om jag ska hinna innan maten är klaaaar!
Laaater :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback