stranden

    Inlägget skrivet: 2008-07-25 kl: 17:05:09
Idag har jag varit på stranden hela dagen :) Jag, mamma och älskling körde till Skanör vid halv ett-tiden och är nästan precis hemkomna :) Superhärlig dag, precis lagom varmt och lite svalkande vind ;) PERFEKT! Hihi.



Nu ska jag nog sätta mig på terrassen en stund (i skuggan) och sen blir det middag och duschen.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men jag är iallafall sugen på att hitta på något kul ;) Känner bara för att umgås med en massa trevliga människor och ha en mysig kväll, ihi. Så vi får väl se hur det blir :)
Kanske hinner uppdatera lite mera senare.. Annars får ni ha en trevlig fredagskväll :)
Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback