statistik och besökare

    Inlägget skrivet: 2008-07-22 kl: 20:05:35
En sak som jag funderade över precis när jag kollade min statistik är att antalet besökare variera väääldigt mycket..
Och jag undrar lite varför, vissa dagar är det mängder av besökare som läser min blogg men vissa dagar sjunker det och nästan inga alls läser. Hmm?! Vet inte riktigt varför det är så egentligen.. Kanske är det många som bara tittar förbi en gång då och då :)

Skulle även vara kul att veta vem som läser min blogg.. Så det skulle vara jättegulligt om du skulle vilja lämna en kommentar när du läser min blogg! (Förmodligen kommer inte så många att kommentera eftersom det brukar bli så när man vill veta vem som läser, haha).
Men om du vill (och våga) så lämna gärna en kommentar om du läser min blogg ;) Skulle vara bussigt! Hihi.

Nu blir det film! Hoj!

Kommentarer
Postat av: Mangelisa

hej, jag läser din blogg typ alllllltid ;9 bara så att du vet det <3haha

2008-07-22 @ 21:40:53
Postat av: Joanna

Jag är en trogen läsare ;)

2008-07-22 @ 22:33:16
URL: http://joannanisula.blogg.se/
Postat av: Maraaaja

jag läser också, fast det kanske du redan visste . . ;)

2008-07-23 @ 15:01:50
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback