söndag

    Inlägget skrivet: 2008-07-27 kl: 17:58:06
Igår blev det en trevlig kväll! Först god mat hos mormor&morfar och mormor hade gjort min favorit-efterrätt, cheesecake ;D Hihi. Mums på det!
Lite senare så stack jag hem till älskling där festen var lagom i full gång :) Hans syster Karolina har fyllt år, så det var födelsedagsfest som gällde ;D Och det var väldigt trevligt! Tack för det ;)
Sen åkte jag och älskling hem är och sov, mysss!

Idag har vi varit ute på Dalabadet och ätit brunchbuffe, det smakade himla gott (och mätt blev jag). Sen har jag och J även varit ute och kört moppe, hahahah. Folk måste tro att vi är helt galna ;) Men vi bestämde oss iallafall för att köpa en liten pool som vi kan ha i trädgården och svalka oss. Så mamma och syster tog bilen ner till Maxi och jag och J körde moppe, hihi :) Mest för att återuppleva lite gamla minnen, innan vi ska sälja moppen snart :)

Så nu har vi iallafall köpt en pool som vi håller på att fylla i skrivande stund :) Så nu får vi hoppas bara att det fina vädret håller i sig!
Ikväll har jag inga större planer. Älskling kommer nog snart hit igen, så då får vi se vad vi hittar på :)
Men nu först blir det lite mat och sen en kall dusch!
Have fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback