seeeg söndag

    Inlägget skrivet: 2008-07-20 kl: 19:50:51

Igår blev det Strandbaden och återigen en riktig karatefylla ;D
Det blev först förfest hos Tessie i Vellinge och sen vidare till SB :) Där hade jag riktigt trevligt, träffade även en massa människor som jag inte sett på länge. Kul!
Blev även en massa dans och igår sög inte musiken utan jag tyckte att musiken var alldeles perfekt! ;D Ska inte klaga på det.
En sak som man kan klaga på är ju att en drink kostade 120 kr :/ Hallåååå, är det meningen att man ska bli pank bara för att man handlar i baren!? :O Jaja, drinken smakade iallafall väldigt bra :)
Efter mycket dans och en aning vilse vid tre-tiden så letade jag upp Maria och Kerry och sen ringde vi J som kom och hämtade oss :) Tack älskling <3

Idag har jag inte gjort allt för mycket. Jag har varit ganska död idag efter två dagars-festande och kroppen känns sliten till tusen ;P
Så idag jag bara tagit det lugnt och myst med J hela dagen :)
Och nu ska jag ta en dusch och sen ska jag nog träffa J igen <3

Ska även försöka att bli färdig till att ladda upp alla bilderna från i fredags på bilddaboken :) Har ju fått en massa bilder av Kerry nu också, så jag ska försöka hinna med det sen också!

Men nu blir det som sagt duschen! See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback