saturday

    Inlägget skrivet: 2008-07-12 kl: 17:40:15
Igår kväll blev det bara en myskväll med J, vi orkade inget annat :)
Vi körde först ut till Dalabadet en runda och kollade på solnedgången och sen blev det bara film och mys! Vi såg Sällskapsresan Suntrip, eftersom det aldrig blev av förra gången och sen sov jag där :)

Åt frukots idag och sen åkte vi till Kämpinge och Sebastian följde också med :) Det var härligt även om vi inte stannade så länge eftersom regnet kom :/ Nu har vi precis varit på Willys och handlat mat till ikväll. Det blir lite grillning här hemma och sen bara chill tror jag :)

Nu hinner jag inte skriva mer, måste hoppa in i duschen så att jag är klar innan älskling kommer igen :)
Trevlig lördag!

Dagens låt: Lustra - Scotty Doesn't Know  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback