pieces of me

    Inlägget skrivet: 2008-07-02 kl: 19:41:39
Stranden idag var härligt, även om jag inte badade :) Sitter här nu och letar resa med familjen, just nu ser det ut som det blir en vecka i Grekland. Men vi får se när allt är bokat och klart :) Skulle iallafall varit härligt!
För övrigt, så känns den här dagen konstig.. Jag vet inte hur, men det bara gör det!
Jag får inte tag på någon. Jag har försökt ringa J typ tusen gånger, men mobil är avstängd och hemma är han förmodligen inte heller. Har även försökt ringa Bina med, men inget svar där heller.
Och sen skulle jag egentligen ha tränat idag också, men det sket sig. Jag orkade helt enkelt inte och jag kände inget sug efter träning alls idag. Så nu sitter jag här och har massa konstiga känslor inom mig.. Vill få tag på J så att jag kan prata av mig lite :)
Ska iallafall gå ut och njuta av kvällssolen en stund :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback