onsdag

    Inlägget skrivet: 2008-07-16 kl: 23:06:31
Kvällen spenderades i Pildammsparken för att kolla på Sommarchansen. Jag, mamma, Daniella, Felicia och älskling åkte in där och det var trevligt! Massa duktiga talanger och bra pausband ;) Blir nog en tur dit nästa vecka också!

Umgicks med J en liten stund efteråt och han fick nallen som jag hade köpt på Öland, hur söt som helst! <3 Hihi!
Nu sitter jag mest här och sorterar lite bilder som jag har tömt från kameran, så jag ska försöka ladda upp lite bilder här snart hade jag tänkt :)

Annars så är klockan snart 00.00 och det innebär att det bara är en dag kvar tills jag fyller år!! ;D
Jag känner mig som ett barn på julafton men av någon konstig anledning så har jag verkligen längtat efter den här födelsedagen :) Kanske för att jag i fortsättningen slipper ta mig in på uteställen med Marias leg, jag slipper oroa mig för att inte komma in och jag blir MYNDIG :D Wiiiie! haha.
Nog om det.. Det är ju trots allt bara onsdag än så länge och först på fredag blir det förfest här hemma och sen utgång :)

Nu ska jag istället återgå till bilderna och sen ladda upp några av dom här!
Laaater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback