lördag

    Inlägget skrivet: 2008-07-05 kl: 18:01:14
Igår blev det en helmysig kväll i mormor och morfars lägenhet med J <3
Kollade film, krängde godis och bara massa mys ;)

Idag blev det frukost och sen fick jag stressa ihjäl mig. Det var tydligen bestämt att det skulle bli en tur till Dalby stenbrott idag :) Så vi mötte upp dem andra och sen (långt om länge) så var vi framme i Dalby. Har tillbringat hela dagen där och kom hem för en stund sen :) Väldigt trevligt, även om jag fick stå ut med en massa grabbs bara ;) Hihi. Men som sagt, trevligt ändå! Har tyvärr inga bilder därifrån idag, även om jag hade kameran med :/

Nu ska jag nog vila en stund, är sjukt trött. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer än, massa olika planer. Kanske en tur till Tyskland för att handla hem lite booze, kanske fest eller så blir det bara chill och mys. Det återstår att se helt enkelt :)
Men först ska jag vila och sen blir det duschen.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback