lite tråkig uppdatering

    Inlägget skrivet: 2008-07-21 kl: 20:32:28

God kväll!
Har hyfsat tråkigt just nu, sitter här helt ensam hemma och det är verkligen helt tyst i huset. Fråga mig inte varför jag inte kommit på tanken att sätta på lite musik, men får väl göra det nu :)

Annars var jag som sagt på trafikskolan innan och lyssnade på ett informationsmöte som var ganska nyttigt faktiskt! Nu känner jag ännu mer press på mig att komma igång mer med körningen. Mitt mål är väl lite att försöka ha mitt körkort innan året är slut, så vi får väl se om jag lyckas med det :)

Pratade med J precis och ikväll ska vi nog bara ta det lugnt och se film :) Vi ska nog se Morgan Pålsson-filmen som J håller på att bränna just nu :)
Så nu hade jag tänkt kila ifrån datan, men hörs kanske senare igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback