lista

    Inlägget skrivet: 2008-07-08 kl: 18:11:01
Eftersom det är tisdag(!), jag är bakfull och har tråkigt så tänkte jag fördriva tiden med att göra en lista som jag hittade i någons blogg. Inget som jag brukar göra men det kan vara lite kul ibland. Så håll till godo! :)

HAR DU NÅGONSIN?
Varit medvetslös: ja, migränanfall
Tackat nej till sex: ja
Hånglat med nån riktigt ful: förmodligen ja
Hånglat med fler än 50 pers: räknar inte, men tror det
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: ja
Gjort något riktigt dumt:  ja
Gjort något du verkligen ångrar: ja
Varit nykter på nyårsafton: ja, när jag var mindre
Åkt ambulans: ja
Gjort nåt olagligt: ja
Blivit polisanmäld: nej
Droger: nej
Druckit: ja
Vilka kläder sover du i: pyjamas eller t-shirt
Vad hatar du: spindlar, mörker?
Varit kär: ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: ja
Är du ensam nu: ja
Vill du gifta dig: ja, någon gång
Vill du ha barn: ja


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Johan <3
Såg dig gråta: Mange
Fick dig att gråta: ingen särskild, grät av lite olika anledningar
Du delade en drink med: Vet inte
Du gick på bio med: Maria
Skällde på dig:  pappa
Du smsa: Maria
Du ringde: Johan <3
Ringde dig: Johan <3
Som du sov hos: Johan <3


DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU?
Haft sex: nej
Festat: jaaa :)
Gråtit: nej
Kramat någon: ja
Köpt någonting: ja, en drink i baren
Saknat någon: ja
Sjungit: ja


HAR JAG:
Digitalkamera: ja
Telefon på rummet: nej
Egen dator: ja
Könssjukdom: nej
Husdjur: ja en guldfisk
Bra kompisar: ja
Receptbelagda mediciner: ja
Haft sex på en offentlig plats: ja


KÄRLEK OCH SÅNT
Hur gammal var ditt äldsta hångel? ingen aning
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? tre, kanske..
Vad tycker du om kärlek? underbart om det känns bra
När kramade du någon sist? igår
Saknar du någon speciell person? ja
Har du svårt för att bli kär? ja, ganska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback