jävla skit!

    Inlägget skrivet: 2008-07-03 kl: 11:54:20
FAAAAN, min morgon har redan börjat dåligt!
Skulle egentligen ha åkt till Malmö med Maria och Joanna idag, men jag FÖRSOV mig!! :S:S:S
Det har typ inte hänt sen jag gick i trean eller nåt, jag brukar egentligen aldrig försova mig. Men just idag när jag har en tid att passa så lyckas jag med det :/ ooorh, så jävla surt!
Vaknade för typ fem minuter sen och inser att jag ska vara på Övre om en kvart.. Så ja, det blir förmodligen ingen Malmö-tur för min del. Sitter här helt yrvaken nu och är irriterad. Jag som aldrig försover mig.. Hallå, vad har hänt!? :O:O:O
Men vi får ta igen det en annan gång iallafall, och jag hoppas att Maria och Joanna har trevligt ändå ;)

Jaha, så nu vet jag inte vad som händer idag..
Ska inte sitta här längre iallafall, får väl gå ner och äta frukost och lugna nerverna, haha!
Ha en bra (och solig) dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

haha, au Cassi! :P

2008-07-03 @ 17:41:42
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback