hold on be strong

    Inlägget skrivet: 2008-07-03 kl: 20:11:26
Eftersom det inte blev någon tur till Malmö för min del idag (tråkigt som bara den), så åkte jag iallafall till stranden med Maria lite senare :) Det var skönt och varmt! Det blev även några dopp idag.
Vi stannade inte så länge, istället körde vi hem och käkade räkbaguette, mums! Och sedan körde vi och tvättade bilen.

Nu är farmor och farfar här. Vi har precis ätit lite grillat och snart blir det jordgubbar :)
Sen måste jag även ta tag i mitt rum, (känns som jag säger det var dag). Men jag måste iallafall verkligen städa undan.
Kanske hinner träffa J en stund också, annars får vi ta igen det i helgen :) Ska bli mysigt!

Nu ska jag kila igen, jordgubbarna väntar där nere :) Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback