give it to me

    Inlägget skrivet: 2008-07-04 kl: 16:27:01

Innan var jag som sagt hos doktorn och tog min första livmoderhalscancerspruta (långt ord). Och det gick bra, det gjorde inte så ont som jag trodde förutom att det kändes som armen domnade bort efteråt. Men det gick bra ändå, och det är ju lika bra att ta sprutorna :)
Sedan cyklade jag till Willys med syster och handlade lite mat till mig och J under helgen :)
Och nu precis så kom Andreas förbi en runda och snackade lite, alltid trevligt! :)
Jag ska hoppa in i duschen nu och sen ska jag och älskling bege oss till lägenheten och bara myyyysa, love it!*
Så nu hinner jag inte skriva mycket mer.. Hörs förmodligen imorgon :)


Önskar alla en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback