girls night

    Inlägget skrivet: 2008-07-02 kl: 01:35:28
Kvällen har tillbringats hos Jonna i Anderslöv med en massa trevliga tjejer ;) Vi åt taco, snackade massa skit och bara hade det trevligt! Hur mysigt som helst :) Tack för ikväll, tjejer <3
Nu har jag nästan precis kommit hem eller ja, för en stund sen..
Vi körde från Anderslöv och sen har vi lämnat av Maria och Emma och nu är även jag hemkommen :)
Ska förmodligen gå och lägga mig direkt hade jag tänkt. Jag hoppas på att det blir fint väder imorgon för då blir det stranden! Så man får väl gå upp i tid isåfall..
Nu så tänker jag bara säga tack och godnatt, efter en trevlig tjejkväll ;D

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha vi, tjejerna i SPO6A är fan sjuka! :P

2008-07-02 @ 15:22:50
URL: http://maaaraja.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha vi, tjejerna i SPO6A är fan sjuka! :P

2008-07-02 @ 15:23:25
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback