GBG imorgon (:

    Inlägget skrivet: 2008-07-31 kl: 23:14:28
Imorgon blir det Göteborg, wiiiiho ;D
Jag, älskling, Karolina och Tom ska åka upp till Göteborg imorgon och gå på Liseberg :) Det ska bli riktigt trevligt!

Vi ska köra kl sju imorgon bitti, så nu ska jag sova!
Det blir förmodligen ingen uppdatering imorgon och kanske inte på lördag heller eftersom då ska vi till Knutstorp och kolla på när pappa tävlar med bilen ;)
Så helgen ser ut att bli mycket trevlig :) I like it*

Men nu ska jag sova, så att jag kan vara någorlunda utvilad till imorgon :)
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Tack :) Roligt att höra om något som är gammalt som gatan hihi :P

2008-08-02 @ 11:18:26
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback