freitag

    Inlägget skrivet: 2008-07-04 kl: 12:49:48
Nu har jag precis städat klart på mitt rum, så nu är det rent och fint :)
Ska snart dra på mig lite vanliga kläder och sen bege mig till doktorn kl två, för att ta första sprutan mot livmoderhalscancer. Lite nervöst faktiskt, eftersom jag har hört att det gör ganska ont?! :/
Så eftersom jag ska ta sprutan så kunde jag tyvärr inte joina Joanna och Maria idag heller :/ Men på måndag så ser det ut som det blir fest och trevligheter tillsammans iallafall! ;)

Som sagt, fredag idag och helgen ska tillbringas med J i mormor och morfars lägenhet :)
Mormor och morfar är på semester i Norrland så vi passar på att låna lägenheten, det ska bli hur mysigt som helst!
Har inte träffat J på flera dagar :/ Så helgen kommer bli hur bra som helst :) <3

Nu ska jag inte bli mer långdragen än såhär.. Kommer förmodligen att uppdatera lite mer senare :)
Have a nice day!

Dagens låt: Eve 6 - Think Twice


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, antar att det märks vem jag syftar på. Blir bara så jävla ledsen på allt! ÅÅh, varför gör kärleken så ont?:(

-

Men jag hade iallafall kul med Joannis idag så jag slapp tänka på det! :) <3

2008-07-04 @ 16:17:24
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback