Ett sent inlägg..

    Inlägget skrivet: 2008-07-10 kl: 02:25:42
Kom hem från Maria nyss, har varit där hela kvällen och kollat på OC och bara snackat lite :)
Cyklade hem och jag var skiträdd, skrämmer upp mig helt i onödan :/ Men jag ringer iallafall syster så att jag kunde prata med henne under tiden..
Och det första jag ser när jag kommer hem på mitt rum är en stor fet spindel :S:S:S
Det var verkligen inte vad jag ville just nu.. Jag vågar inte döda henne, men jag vill ändå inte sova om den finns i rummet!
Usch, jag kan bara konstantera att jag hatar spindlar och mörker!

Detta blev ett ganska tråkigt inlägg, så nu får jag försöka sova istället med spindeln som sällskap!
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback