beachen

    Inlägget skrivet: 2008-07-28 kl: 15:49:41
Idag har jag varit på stranden i Kämpinge med Bina, Mange, Mira och Kerry :) Jätteskönt och lite färg har man ju också fått, I like it ;) Hihi. Och jag hade min kamera med så det blev några bilder, tyvärr inte så många men här är några av dem :)



Nu ska jag bara vila en stund på terrassen hade jag tänkt och sen kanske ta ett dopp i vår nyinköpta pool ;)
Ikväll är jag sjukt sugen på att dra till Badhytten egentligen, men det verkar inte som det är någon annan som är det och en del ska jobba. Så det verkar som det inte blir av. Det är sista måndagen idag och det hade varit kul att dra dit ;) Men vi får se hur det blir sen. Annars ikväll blir det kanske OC med Maria då eller så mer bad :)
Nu ska jag kila ut i solen igen (: Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Gud vad härligt det ser ut, du får sola lite för mig med när jag sitter på ett svettigt kontor ;)

2008-07-29 @ 10:13:45
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback