26 juli 2008

    Inlägget skrivet: 2008-07-26 kl: 12:06:40
Igår blev det en lugn kväll för min del. Jag som egentligen ville hitta på något skoj, men istället blev det en lugn kväll och det är ju aldrig fel det heller ;)

Nu ska jag snart bege mig ner till stan en snabb runda med mamma och sen ska vi bege oss ut till Dalabadet för att spela volleyboll med ett helt gäng, trevligt! ;D
Ikväll blir det också trevligheter. Ska först hem till mormor & morfar och äta god middag där och sen ska jag vidare hem till älskling för hans syster har fyllt år och hon ska ha födelsedagsfest, så det blir säkert väldigt trevligt ;)

Annars så är vädret himla härligt, och tro det eller ej, men det mesta känns faktiskt toppen just nu ;) Har varit en del små svaker på sistone och lite känslosam berg-och dalbana. Men nu börjar faktiskt det mesta att känns bra igen och det är jag glad för ;D
Och sen har jag ju även Rhodos att se framemot :) Den 13 augusti åker jag iväg med Bina och Maria! Ska bli riktigt härligt!

Men nu blir det en runda till stan och sen stranden! Ha en FAB lördag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback