22 juli 2008

    Inlägget skrivet: 2008-07-22 kl: 19:58:30
Ikväll har jag varit ute på en riktig power-walk i solskenet, riktigt härligt :) Tyvärr blev promenaden inte så lång som den brukar, eftersom nya gympadojjor och slut på batteri i mp3n är ingen bra kombination. Men trots det så var det skönt att röra på sig, vilket jag inte har gjort på ett bra tag. Skärpning med det!!

Annars ska jag nog inte göra så mycket ikväll. Det känns som det blir en ganska tråkig kväll..
Johan är hos Julius, Maria jobbar, Bina är med Pontus tror jag och där är inget bra på TV heller. Mamma ska se Allsång på Skansen snart, men jag känner inte att det lockar mig så mycket.
Jag får väl försöka rota fram någon bra film och se den istället :) Annars får jag sitta kvar här och fördriva tiden vid datan.

Nej, jag ska nog bege mig härifrån iallafall.. Det lutar åt en bra film ikväll :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback