17 juli 2008

    Inlägget skrivet: 2008-07-17 kl: 18:58:49
Idag har jag inte gjort så mycket, hjälpt mamma med kakorna till imorgon bara :)
Och nu ska vi börja baka tårtan också. Sen måste jag verkligen städa rummet och senare ikväll ska jag nog kolla på OC med Maria :) <3

Och idag, hör och häpna, har jag faktiskt anmält mig till trafikskolan! Det är ett STORT kryss i taket för min del :) haha.
Hittills har jag bara övningskört med mamma och inte kommit särskilt långt med körningen, men idag har jag faktiskt skrivit in mig på Borgens trafikskola ;) Så nu ska jag förhoppningsvis komma igång lite bättre, måste liksom få tummarna ur röven, (ursäkta språket haha). Egentligen borde jag har kommit långt med körkortet eftersom jag fyller 18 år imorgon, men tyvärr är det inte så. Men nu jäklar så ska jag brukar allvar, förhoppningsvis iallafall ;) haha. Så nu fick jag det sagt också (:

Nu är det tårtbakning som gäller ;D
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ett tips: KÖR MED JOHAN ! ;)

2008-07-17 @ 19:37:01
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback