16 juli 2008

    Inlägget skrivet: 2008-07-16 kl: 13:55:38
Jaha, då var man hemma igen :) Har haft några trevliga och mysiga dagar på Öland med familjen :) <3
Var på Victoria-dagen i måndags, mycket trevligt! Sen har vi bara varit i Borgholm och strosat omkring. Har även blivit en del shopping för min del, tänkte kanske visa det senare. Om jag hinner och orkar :) Ska förhoppningsvis ladda upp lite andra bilder från mini-semestern också ;)

Annars idag så är det tänkt att det blir en tur till Pildammsparken i Malmö och kolla på Sommarchansen där :)
Pratade med J innan också, och jag hoppas på att han följer med för jag har saaaaknat honom <3

Nu måste jag kila ner och packa upp lite saker och sen blir det duschen och Malmö! :)
Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback