13 juli 2008

    Inlägget skrivet: 2008-07-13 kl: 11:16:23
Även igår blev det bara en lugn kväll :) J och Sebastian kom hit och vi grillade med syster och Fia, det smakade himla gott!
Sedan blev det bara chill och tv-tittande. Och för en gångs skull har det varit skönt att bara ta det lugnt heela helgen, det var ett tag sen sist. Så helgen har varit hur härlig som helst, bara massa mys ;)

Vaknade för en stund sen och har precis ätit frukost på terrassen i solen. Lite senare blir det kanske stranden med älskling om vädret håller i sig. Jag hoppas det det iallafall, hade varit skönt att slappa på stranden idag :)

Idag måste jag även packa lite för imorgon åker jag till Öland med familjen :) Eftersom det inte blev av att vi beställde någon utomlandsresa så ska vi åka till Öland imorgon istället och stanna tills på onsdag. Det blir säkert trevlig med en liten minisemester :) Så nu i dagarna blir det inte så mycket uppdatering här i bloggen, får passa på att skriva lite idag istället. Men en sak som jag har märkt är att besökarna och kommentarerna har minskat nu de senaste dagarna, vilket jag hoppas beror på det fina vädret. Det finns väl inte så många som jag som sitter inne fast solen skiner och ugglar framför datan ;P
Men det ska bli ändring på det, för nu ska jag gå ut och sätta mig på terrassen en stund hade jag tänkt :)
Sen blir det kanske beeeachen!
Ha en solig söndag!

Bilder från stranden igår..
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback