11 juli 2008

    Inlägget skrivet: 2008-07-11 kl: 16:06:24
Idag blev det träning på gymmet med Maria, rent för länge sen sist. Och det kändes verkligen, det var det svettigaste passet på länge. Jag som har sagt åt mig själv flera gånger att jag verkligen ska ta tag i träningen, men det blir aldrig riktigt så..
Jaja, får väl börja gå ut och gå långa promenad istället. Jag har ju trots allt önskat mig en stegräknare när jag fyller år :) Och min födelsedag är för övrigt om en vecka, hihi ;) Nästa fredag så är jag ÄNTLIGEN 18 år :D Ska bli kul!

Idag har jag inte så jättemycket planer, har blivit bjuden på några fester men jag vet inte om jag känner mig så festsugen precis. Det har blivit lite mycket av det goda på sistone, så det skulle vara skönt att bara ta det lugnt :) Men å andra sidan, så säger jag väl aldrig nej till fest heller ;) Haha!

Har bara legat och kollat på tennis på TV nu och fikat lite med mamma och pappa, det händer inte så mycket annat.
Jag känner att jag inte har så jättemycket vettigt att skriva här i bloggen, för det händer liksom inte så mycket just nu. Det mesta flyter på som vanligt och jag insåg att det redan har gått fyra veckor av sommarlovet, helt sjukt! Ångest till tusen!!
Nu ska jag kolla lite mer på tennisen från Båstad och sen hoppa in i duschen! Får se vad kvällen har att bjuda på sen :)
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback