1 juli 2008

    Inlägget skrivet: 2008-07-01 kl: 16:36:03
Idag är det den förste juli och det känns helt sjukt.. Vet inte vart all tid tar vägen!
Iallafall, idag skulle det egentligen bli en tur till IKEA med mamma, men vi orkade inte så det får bli nästa vecka istället när mammie har semester :)
Istället blev det en fika i stan på Systrar&Bönor, det smakar alltid lika gott. Vi hann även med en liten runda in på MQ och det blev lite rea-inköp, en oversize t-shirt för min del och jeans till mamma!

Ikväll ska jag hem till Jonna med resten av tjejer :) Det blir film, mys och massa girl-talk! ;D
Fram till dess får jag väl ta och städa undan på mitt rum och sen fixa lite käk!
Funderar på att sätta mig en stund i solen nu, så vi hörs kanske sen!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback