where did we go wrong ?

    Inlägget skrivet: 2008-01-23 kl: 22:00:38

-

Jag tänker ofta på hur det skulle ha blivit om man hade gjort vissa saker annorlunda. Just nu tänker jag väldigt mycket på en sak som jag önskar att jag gjorde annorlunda.. Tänk hur det hade blivit då? Hade det blivit bättre eller sämre? Det finns mycket saker som man kan ångra här i livet, men just nu så är det en speciell sak som dyker upp i mitt huvud och då tänker jag bara på hur det hade blivit om jag hade gjort det annorlunda. Jag kan nästan tänka tillbaka och bara önskar att jag var i den situationen igen. Jag skulle vilja vrida tillbaka klockan ibland, och bara liksom få ändra på vissa saker. Men det är ju dock en omöjlighet och vissa frågor kommer man aldrig att få svar på.. Nej, nog snackat om det. Nu måste jag ta tag i lite saker innan läggdags. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback