tears of the sun .

    Inlägget skrivet: 2008-01-27 kl: 01:27:53
Ikväll blev det bara chill och det var skönt :) Med tanke på att jag var sjukt trött när jag steg upp i morse, så var det skönt att bara ta det lugnt ikväll. Det har blivit lite filmtittande och bara mys i mjukis!

Nu har jag precis lagt ut lite bilder på Bilddagboken från Davids fest, så det är bara till att kika in där :)
Jag borde egentligen sova nu, men jag känner inte för det precis, haha. Men jag blir ju ändå inte precis klokare av att sitta här, så jag får väl attackera sängen snart ändå.

Imorgon (idag) ska det hinnas med en hel del saker, så då är det väl lika bra att komma upp i tid. Så nu ska jag ta mig i kragen och förflytta mig till sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback