Stressig dag..

    Inlägget skrivet: 2008-01-23 kl: 21:54:30

Ännu en ganska lugn dag i skolan, och det gillar vi starkt :) Hade I-val imorse, då en föreläsare från Länkarna kom för att prata om missbruk. Det var ganska intressant faktiskt, om inte annat så var det iallafall en lugn lektion. Efter skolan var jag hemma en stund och sen drog jag vidare till dansträningen, första gången efter jullovet (jag missade förra veckan), och det gick faktiskt bra. Sen fick jag skynda mig hem och äta lite, för sen skulle jag och mamma köra och hämta DVD:n från förra uppvisning hos Pia, men vi hittade inte rätt så det blev inte mycket av det, haha. Men sen så körde vi iallafall direkt till tennisen för två timmars träning, som gick bra :) Känner att jag har varit ganska aktiv idag, och det gillar jag.

Nu måste jag läsa igenom min och Catrins redovisning som vi ska ha imorgon om fetma :O Stör mig lite på att jag missade dokumentären om fetma på femman idag, men jag tränade ju då så det sket sig. Men vår redovisning ska nog gå bra imorgon.

Nu blir det en sista titt på redovisningen och sen läggdags. Goood night!

Dagens låt: Rihanna - Umbrella

image8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback