storm!

    Inlägget skrivet: 2008-01-31 kl: 23:10:49

Började skolan med I-val idag och det var ganska intressant. Vi lyssnade på en föreläsning även idag och det handlade om spelmissbruk (och alkoholmissbruk) och det var himla intressant att lyssna på, faktiskt :) Sen blev det en onödig lektion med Per, han är totalt blåst! Efter lunch skulle vi ha test på tyskan, som jag nämnde i tidigare inlägg.. Men när vi kommer till lektionen visar det sig att Monica har gjort värsta stora provet :O
Och alla blir en aning chokade, även jag.. Hade inte förväntat mig ett sånt stort prov, och jag måste få G på det.

Efter skolan stack jag iallafall hem och åt lite och sen iväg till tennisen för att jobba. Efter det så stack jag till gymmet och mötte upp Maria och syster där, det är alltid skönt att träna lite :) Måste ju fixa figuren till sommaren! haha.

För övrigt så har det varit väldans stormigt idag, och det gillar vi inte alls! Ge mig sommar..
/ Cassandra.

Dagens låt: Hinder - Lips Of An Angel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback