paaaarty :)

    Inlägget skrivet: 2008-01-25 kl: 17:36:13
Idag var det ännu en lugn dag i skolan, hade bara engelska och svenska. Så det var en kort och ganska onödig dag i skolan.

Efter skolan blev det iallafall en runda till stan med Maria, Bina och Kerry för att köpa present till David. Och ikväll blir det 18års-fest hos honom. Det ska bli riktigt trevligt och jag hoppas på en bra kväll :)

Nu ska jag snart äta och sen måste jag börja göra mig iordning om jag ska hinna bli klar i tid. Jag har iallafall redan bestämt mig vad jag ska ha på mig, och det är himla skönt. Dock är det inte lika skönt imorgon när jag måste gå upp för att jobba på bakfyllan.. Men jag är väl ganska van vid det och det är väl såna smällar man får ta helt enkelt.

Nu måste jag sätta igång och göra allt jag ska hinna med innan det blir paaaartaj ikväll ;)

Ha en festlig fredag! Vi ses i dimman.

 
Jag och Kerry på fest för länge sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback