nytt

    Inlägget skrivet: 2008-01-29 kl: 15:35:27
Nu har jag snyggat till min blogg lite.. Jag tycker själv att det blev ganska fint (finare än innan iallafall). Och jag tyckte bara att Nicke Nyfiken var så himla söt så han fick också vara med ;)

Annars idag är det studiedag, och jag har faktiskt ägnat hela förmiddagen åt just studier. Vaknade vid tio-tiden, sen blev det frukost och efter det så har jag faktiskt både pluggat svenska och tyska, är klart med allt som ska göras där. Så nu återstår matten, måste plugga det sista innan provet imorgon :/

Sen hade jag tänkt ta mig ut till Friskbyggarna för att träna lite, får träna själv idag eftersom varken Maria eller Daniella kan idag. Men det får går bra det också..

Så nu ska jag ta en titt på matten och sen blir det träning :)

/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback