"i'm a coyote"

    Inlägget skrivet: 2008-01-27 kl: 22:27:16
Dagen har rusat förbi utan att jag egentligen har fått gjort något vettigt :/ Jag hade verkligen gett mig tusan på att jag skulle plugga lite den här helgen, men det har resulterat i att jag inte ens har rört böckerna. Och jag blir så jäkla sur på mig själv för det. Jag har en massa saker som jag borde ha fått gjort idag. Så nu blir det till att göra det i veckan istället, och jag blir så sur på mig själv för det :/

Blev iallafall väckt av mamma vid elva-tiden idag och sen körde jag, mamma och pappa iväg till stavstensudde för att kolla på lite visningshus, mest för att vi är lite nyfikna ;) haha. 
Och sen vid halv fyra så kom Maria och hennes familj hit för att prata lite om resan till sommaren. Det blir förmodligen tre veckor i Kalifornien, wiiihoo :) jag längtar redan!

Efter det så umgicks jag med Robin, som åker till lumpen imorgon :) Det blev en trevlig snackestund med honom. Lycka till i lumpen!

Ikväll har det bara blivit tv-tittande, först Miami Ink och sen Coyote Ugly på femman. Den filmen funkar alltid, har sett den många gånger men det är lika bra varje gång. Jag får en sån härlig feel good-känsla av den filmen. Tummen upp för den.

Jag hade tänkt komma i säng tidigt idag, för imorgon är det måndag och det väntar en helt ny vecka..
Börjar med tyska kl åtta imorgon, suuuug :S

Så nu ska jag tillbringa en kort stund här vid datan och sen är det läggdags.
Sleep well!


Jag saknar Kroatien :)
Hade en supertrevlig vecka där i somras, med massa roligt folk. Bland annat Robin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback