...

    Inlägget skrivet: 2008-01-19 kl: 15:01:18
Gårdagen var lugn. Var i skolan i ca två timmar och sen slutade vi, sen stack jag hem och chillade en stund och kollade på film :) vid halv fem begav jag mig till tennisen för att jobba extra och sen efter det så blev det god mat hemma hos mormor&morfar. Och sedan gick jag och la mig tidigt igår, och idag steg jag upp vid åtta för att jobba..

Idag skiner solen och det är trevligt. Skulle vara skönt att gå ut på en promenad nu, men jag måste verkligen städa undan på mitt rum och sen ska jag nog sova en stund. Ikväll har jag inga större planer, blir antagligen bara chill och kanske umgås med en söt vän ;)

Nu måste jag ta tag i städningen. Njut av den soliga dagen!

Dagens låt: Frida- Gasen i botten.

                                                                 image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback