Breakaway ,

    Inlägget skrivet: 2008-01-24 kl: 22:56:14
Nyss hemkommen från farmor och farfar eller ja, iallafall för en stund sen. Det var kalas där i kväll för farfar som fyller år idag :)

Innan idag blev det en mysig fika med mamma på Espresso House. Kom hem från skolan och mamma frågade om jag var fikasugen och javisst ;) Så det blev faktiskt en ganska nyttig fika idag. Sedan blev det en snabb runda i stan och jag köpte en svart skinnjacka på H&M, som jag har kollat på innan. Och jag är väl ganska nöjd med det inköpet, kan ju annars byta den i värsta fall. Haha.

Efter det fick vi iallafall skynda oss hem för att jag skulle iväg och jobba i två timmar. Och direkt efter jobb for vi hem till farmor och farfar där det blev god mat och självklart det vanligaste samtalsämnet när släkten träffas; BILAR ! haha. Jag kan ju säga att jag börjar bli lite trött på det. Men släkten är trevlig ändå :)

Nog snackat,.. nu ska jag fixa lite saker och sen läggdags. Och imorgon har vi sovmorgon, sköööönt :)
Godnatt allesammans!

image9  Mammie fikar :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback