after midnight..

    Inlägget skrivet: 2008-01-29 kl: 00:33:02
Dansen idag gick bra, det börjar kännas lite bättre nu och man hänger ju med lite bättre också :) Efter dansen blev det iallafall ännu mer plugg och nu är jag typ klar med talet som ska redovisas på svenskan på fredag. Ska bara fixa det sista imorgon och öva in det.

Annars imorgon har vi studiedag, wiiiihoo! Det är riktigt skönt, men dock måste jag ändå ägna mig åt studier imorgon så det blir trots allt inte så värst mycket ledigt. Har en hel del som måste göras och jag får ångest bara av att tänka på det. Men det ska ju göras ändå, vare sig man vill eller ej. That's life!

Nu sitter jag är och funderar på om jag ska ändra designen på min blogg lite.. Vet inte riktigt om jag orkar det just nu, för det lär ju ta lite tid. Och för jag är inte så särskilt bra på det här med koder, stilmallar och massa annat.
Borde egentligen sova nu, så att jag kan komma upp i tid imorgon och fortsätta plugga. Men sen är det ju trevligt att ha en fin blogg också, haha..

Jag får fundera på saken och om inte annat så då blir det bed-time!*

Dagens låt: R.E.M. - Everybody Hurts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback