30 januari 2007

    Inlägget skrivet: 2008-01-30 kl: 18:13:52
Idag känns det som det har varit en onödig dag. Stack till skolan idag som vanligt kl åtta, hade I-val. Super chill lektion, för vi satt bara och lyssnade på en föreläsning om matmissbruk. Det slutade typ kvart över tio. Och sen var både matten och företagsekonomin inställd, så då hade vi håltimme i typ FEM timmar :O så jäkla dryyygt! Jag stack iallafall hem och kollade lite tv och pluggade det sista inför matteprov. Och sen stack jag tillbaka till skolan vid kvart i tre för att skriva matteprovet, och jag är glad om jag får ett G på det. Jag gillar inte matte B!

Sen efter provet så stack jag iallafall direkt till dansträning, sen hem och åt och nu ska jag snart iväg och träna tennis :)

Ikväll måste jag plugga tyska, ska ha test på 50 vanliga verb imorgon. Jävla Monica! Jag är så sjukt trött på skolan just nu, den tar fan kål på mig.. Precis när man har pluggat och har klarat av en del så väntar bara något nytt att plugga på :/ Den senaste tiden har fan mitt liv nästan bara bestått av att plugga och det är inte kul alls! Trögfattade lärare.

Till helgen blir det iallafall trevligheter att se framemot, ska förmodligen fira Monique på fredag. Hon har ju fyllt 20 år :) Och sen på lördag blir det 18års-partaj för Nicole och Isabelle, och det kommer säkert att bli himla trevligt!

Nu måste jag rusa om jag ska hinna i tid till träning. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback